انتخاب پایان نامه‌ی مهندس مرتضی نظری هریس به عنوان پایان نامه برتر کارشناسی ارشد در کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی ۹۷

۰۹ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۵۶ کد : ۸۱۶۸ اطلاعیه ها افتخارات
تعداد بازدید:۶۴۹

پایان نامه دانشجوی دانشگاه تبریز از سوی انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران به عنوان پایان نامه برتر انتخاب شد. در هشتمین کنفرانس شبکه­های هوشمند انرژی ۹۷، پایان نامه مهندس مرتضی نظری هریس، در بخش انتخاب پایان نامه برتر در مقطع کارشناسی­ارشد، در سطح دانشگاه های ایران به عنوان نفر اول برگزیده شد. دکتر بهنام محمدی ایواتلو، عضو هیات علمی داشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز به همراه دکتر گئورک قره­پتیان عضو هیات علمی داشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، راهنمایی این پایان نامه را با عنوان «برنامه­ریزی کوتاه­مدت واحدهای تولید همزمان برق و حرارت » بر عهده داشتند. از این پایان نامه پنج مقاله علمی-پژوهشی در مجلات بین­المللی معتبر و پنج مقاله­ی کنفرانس علمی استخراج شده است.

لازم به ذکر است مرتضی نظری هریس دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز و دانشجوی دکترای مهندسی برق – قدرت دانشگاه تبریز بوده و به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه تبریز در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی­ارشد و دکتری به ترتیب در سال­های 1394، 1395 و 1397 و به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی­ارشد در سال 1395 انتخاب شده است. در زمینه­ی پژوهشی، چاپ 17 عنوان مقاله­ی پژوهشی در مجلات ISI، 5 مقاله­ی علمی در مجلات علمی-پژوهشی، چاپ 14 عنوان فصل کتاب در انتشارات معتبر بین­المللی، ارائه­ی بیش از 23 مقاله­ی علمی در کنفرانس­های معتبر داخلی و خارجی و همکاری در 2 پروژه­ی تحقیقاتی در رزومه­ی ایشان مشاهده می­شود. از دیگر موفقیت­های علمی-پژوهشی ایشان می­توان به جوان نمونه استان آذربایجان شرقی در زمینه علمی-پژوهشی در سال 1396، مستعد برتر بنیاد ملی نخبگان از سال 1395 تا کنون، منتخب جشنواره­ی پویایی و خلاقیت علمی-پژوهشی دانشگاه تبریز در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1394، پایان نامه برتر در حوزه انرژی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به انتخاب انجمن شبکه های هوشمند انرژی در سال­های 1394 و 1397، داور بیش از 20 نشریه­ی ISI و جزو یک درصد داوران برتر دنیا در زمینه نشریات مهندسی به انتخاب پایگاه اطلاعاتی Publons اشاره کرد.

هشتمین کنفرانس شبکه­های هوشمند انرژی ۹۷ توسط دانشگاه کردستان و مرکز تحقیقاتی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند و با همکاری انجمن علمی شبکه هوشمند انرژی ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۷ و ۸ آذرماه ۱۳۹۷ در سنندج برگزار شد. این همایش با هدف گسترش مرزهای دانش و تبادل نظر علمی و فنی در زمینه شبکه‌های هوشمند برنامه‌ریزی شده بود. برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات در نشست‌های علمی- تخصصی، برگزاری کارگاه‌ها و میزگردهای علمی، و همچنین برپایی نمایشگاه‌های تخصصی علاقمندان مهم­ترین بخش­های این کنفرانس بود. 

 


( ۱ )

نظر شما :